Для корректной работы всех функций сайта требуется включить JavaScript в настройках вашего браузера
К началу страницы
20.10.2016 09:13:42
Светлана
Получила краски, брала акрил Amsterdam. масло VanGog, кисточки, мастехины. Качеством красок и обслуживанием довольна. Спасибо!
07.10.2016 21:44:23
Елена
Спасибо огромное за сотрудничество.  Все очень оперативно доставили, без лишних вопросов, в дальнейшем обязательно буду пользоваться Вашим магазином и рекомендовать всем знакомым.
29.09.2016 12:07:45
Ирина
Взяла акварель "Белые ночи" 36 цв - очень довольна. Большое спасибо.
15.09.2016 17:00:41
Олена
Замовила на даному сайті товару на суму понад 600 грн. і очікувала обіцяної безкоштовної доставки (як заявлено на сайті, замовлення на суму понад 500 грн. відправляється на склад перевізника безкоштовно). Проте, коли отримала смс із номером експрес-накладної і ввела його для відстеження на сайті "Нової Пошти", то дізналася, що за доставку мені все ж таки доведеться заплатити 35 грн. Зателефонувала менеджерові магазину "Роса" і пояснила ситуацію. Дівчина-менеджер передзвонила і пообіцяла все виправити.  Проте сьогодні на "Новій Пошті" я все одно була змушена заплатити за доставку - ніхто нічого не виправив. Сума не така велика і я не маю жодного бажання витрачати через неї час і силу на чергові "з'ясування стосунків". Проте такі дрібниці псують враження. Якщо на Вашому сайті заявлено, що замовлення понад 500 грн. доставляється безкоштовно, то будьте ласкаві потурбуватися, щоб це відповідало дійсності. І якщо менеджер запевняє, що помилка буде виправлена, то за обіцянкою мають бути вжиті реальні заходи.
Ответ от Rosa.ua
Шановна Олено! Дякуємо Вам за звернення! На час виникнення даної ситуації, проблема вирішувалася з перевізником. Транспортною компанією не була вчасно опрацьована заява про зміну платника за доставку й Вам довелося оплатити дану послугу. Інтернет магазин Rosa.ua компенсує витрачені кошти. Сподіваємося на Ваше розуміння та подальшу співпрацю.
18.10.2016 11:36:51
Марина
Покупала недавно холст грунтованный на подрамнике действительно качественний, я не смогла зарегистрироваться что то не получилось, позвонила, менеджер внимательно меня выслушала и я сделала заказ, в той же день написали номер для получения Новой почтой. Я отзывы не пишу, просто увидела негативные и удивилась.
18.10.2016 11:35:31
Андрей
Спасибо за оперативность и слаженность команды. Быстрота и качество обслуживания. Благодарю!
09.09.2016 13:07:46
Надія
Доброго дня. Зробила  замовлення на Росі...лист з реквізитами на мейл прийшов мені 05.09.16р., проплату я зробила 07.09.16р., сьогодні вже 09.09.16р...телефоную  вже другий день, щоб дізнатися коли прийде довгоочікуване замовлення, менеджери не відповідають на дзвінки.
Ответ от Rosa.ua
Доброго дня, Надіє Дмитрівно! Причина не вчасного відправлення Вашого замовлення у ідентифікації платежу, про що було повідомлено Вас менеджером інтернет магазину rosa.ua. Ситуацію було вирішено. Дякуємо за звернення.
18.10.2016 11:31:56
Ірина
Обожнюю робити покупки в інтернет-магазині. Це дуже зручно і практично. Завжди можна порівняти асортимент і ціни. Нещодавно замовляли на подарунок акриловий живопис за номерами. Все прийшло вчасно. Тільки приємні враження – ввічливість, оперативність, жодної нав’язливості, ну дуже вже її не люблю. Продавець вислухав, дав поради і моментально оформив замовлення. Через день наш подарунок був у нас. Все яскраве, якісне, надійно упаковано.
Оставить отзыв
Имя: *
E-mail: *
Ваш отзыв: *
CAPTCHA
Введите символы, изображенные на картинке:*
Новинки
Опыт
11.02.17
Оксана
Не первый раз делаю заказ. Все,...
02.02.17
Оксана Прудникова
От читаю отзывы, и мне просто...
31.01.17
Світлана Лукашенко
Хочеться віддячити вашому магазину гарним відгуком,...
31.01.17
Валентина Жук
Велике дякую вам за допомогу у...
Все отзывы
События
Художественные масляные краски ROSA Studio Новые масляные краски от ROSA!
...
10.02.17
Серия карандашей "Dutch Masters" Новинка от торговой марки "Bruynzeel".
...
07.02.17
Все события